Muatturun Aplikasi Kami!

Bagaimana untuk mengurus Maklumat Staf

Ciri ini membolehkan superadmin mengemas kini dan mengurus maklumat staf. Untuk mengemas kini maklumat staf, sila ikut langkah seperti berikut:

1. Dari halaman utama, klik β€œOrganization” pada menu sidebar.

2. Sekarang, anda akan berada di tab β€œOrganization”. Pada bahagian atas tengah halaman, klik pada tab β€œStaff”.

3. Anda akan berada di halaman "Staff". Di sini, anda boleh melihat senarai staf organisasi anda.

4. Klik butang β€œEdit” untuk mengemas kini maklumat staf.

5. Seperti yang anda boleh lihat, anda akan berada di halaman β€œEdit Staff Details”. Klik pada maklumat yang ingin dikemaskini. Masukkan data ke dalam medan yang disenaraikan atau kemas kini maklumat sedia ada.

6. Apabila anda selesai mengemas kini, klik butang Update dan maklumat staf anda telah berjaya dikemas kini.

Tinggalkan Balasan

ms_MYMalay