Muatturun Aplikasi Kami!

Bagaimana untuk mengurus Staf

Kategori: Cawangan

Ciri ini membolehkan branch admin mengemas kini dan mengurus staf cawangan. Untuk mengemas kini staf, sila ikut langkah seperti berikut:

1. Pada bahagian atas tengah halaman, klik pada tab “Branch Staff”.

2. Anda akan berada di halaman "Staff". Di sini, anda boleh melihat senarai staf cawangan anda.

3. Klik pada ikon hamburger. Seterusnya, klik butang “Edit” untuk mengemas kini staf atau klik butang “Delete” untuk memadam staf.

4. Seperti yang anda boleh lihat, anda akan berada di halaman “Edit Staff Details”. Klik pada maklumat yang ingin dikemaskini. Masukkan data ke dalam medan yang disenaraikan atau kemas kini maklumat sedia ada.

5. Setelah selesai mengisi data, klik butang “Update” dan maklumat staf anda telah berjaya dikemas kini.

Tinggalkan Balasan

ms_MYMalay