Muatturun Aplikasi Kami!

Cara mengurus Maklumat & Tetapan Cawangan

Kategori: Cawangan

Ciri ini membolehkan branch admin mengemas kini dan mengurus maklumat cawangan. Untuk mengemas kini maklumat cawangan, sila ikut langkah seperti berikut:

Maklumat Cawangan

1. Dari halaman utama, klik โ€œMy Branch” pada menu sidebar.

2. Seperti yang anda boleh lihat, anda akan berada di halaman "Branch Info". Klik pada maklumat yang ingin dikemaskini. Masukkan data ke dalam medan yang disenaraikan atau kemas kini maklumat sedia ada.

3. Apabila anda selesai mengemas kini, klik butangย Updateย dan maklumat cawangan anda telah berjaya dikemas kini.

Tetapan Cawangan

1. Pada bahagian atas tengah halaman, klik pada tab โ€œBranch Settingโ€.

2. Seperti yang anda boleh lihat, anda akan berada di halaman "Branch Setting". Klik pada maklumat yang ingin dikemaskini. Masukkan data ke dalam medan yang disenaraikan atau kemas kini maklumat sedia ada.

3. Apabila anda selesai mengemas kini, klik butangย Updateย dan tetapan cawangan anda telah berjaya dikemas kini.

Tinggalkan Balasan

ms_MYMalay