Muatturun Aplikasi Kami!

Bagaimana untuk mengurus Maklumat Cawangan

Ciri ini membolehkan superadmin mengemas kini dan mengurus maklumat cawangan. Untuk mengemas kini maklumat cawangan, sila ikut langkah seperti berikut:

1. Dari halaman utama, klik β€œOrganization” pada menu sidebar.

2. Sekarang, anda akan berada di tab β€œOrganization”. Pada bahagian atas tengah halaman, klik pada tab β€œCawangan”.

3. Anda akan berada di halaman "Branch". Di sini, anda boleh melihat senarai cawangan organisasi anda.

4. Klik butang β€œConfigure” untuk mengkonfigurasi maklumat cawangan.

5. Seperti yang anda boleh lihat, anda akan berada di halaman "Branch Info". Klik pada maklumat yang ingin dikemaskini. Masukkan data ke dalam medan yang disenaraikan atau kemas kini maklumat sedia ada.

6. Apabila anda selesai mengemas kini, klik butangΒ UpdateΒ dan maklumat cawangan anda telah berjaya dikemas kini.

Tinggalkan Balasan

ms_MYMalay